De laatste weken heb ik veel gelezen over de zaak Baybasin en ik ben tot de overtuiging gekomen dat deze man volledig onschuldig is aan de criminele organisatie waarvoor hij tot levenslang is veroordeeld.
Lees zelf maar wat er in de stukken staat:
http://www.nwo-info.nl/category/baybasin-demmink/
Geen onschuldigen vast? Dan ook Baybasin vrij!!!
Meer dan in welke andere zaak ook, blijkt uit de zaak Baybasin dat Justitie een volkomen verrot en corrupt instituut is. De hele zaak tegen Baybasin bestaat uit leugens, verdraaiing, valsheid in geschrifte en dat soort fraais! En iedereen heeft er aan mee gedaan, ook de rechters.
Wat Baybasin is overkomen, dat wil je niet weten! Hij zou iemand hebben gegijzeld die helemaal niet bestaat! Hij heeft aangezet tot moord, maar zijn "handlangers" zijn in Turkije vrijgesproken! Telefoongesprekken die zelfs volgens de rechters gaan over het kopen van auto's, worden dusdanig geïnterpreteerd dat "auto's" de mensen zijn die uit de weg moeten worden geruimd, terwijl "kopen" betekent dat Baybasin hen wil liquideren.
Deze zaak ligt ook bij de Commissie Buruma. En het gaat beslist niet over "tunnelvisie", maar dit is een bewust complot om iemand voor levenslang achter de tralies te krijgen! De bewijzen zijn legio...
Ik ben benieuwd wat mr. Ybo Buruma daar mee gaat doen!